אני נמצאת חודשיים לאחר לידה ומסתבר שנשארה לי חתיכת שלייה ברחם. למרות שלאחר הלידה בדקו את השלייה ואמרו שהיא תקינה ושלמה. האם יש עילה לתביעה?
לידר שלום,
כדי לבחון רשלנות רפואית בנסיבות העניין יש לבחון את מלוא המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ללידה ולאחר הלידה. יש לבחון גם מה הנזק שנגרם כתוצאה מכך כדי שניתן יהיה לשקול את הכדאיות הכלכלית בהגשת התביעה.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה