שלום לך, לפני 4 שנים אחותי נפטרה בלידה כתוצאה מרעלת הריון שלקתה בה. אינני יודעת האם היתה כאן רשלנות רפואית, אבל הרעלת אובחנה בשלב מאוד מאוחר ולדעתי היה עיכוב בטיפול שהיה יכול להציל את החיים שלה. איך ניתן לברר?
דונה שלום רב., יש הכרח לבחון התיק הרפואי של אחותך ז"ל ובפרט ממעקב ההיריון.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה