שלום רב, שאלתי היא כזאת: מיילדת שאמרה לי שיש לי עוד כמה לחיצות עד שהראש ייצא החוצה, ולא נכחה בחדר בזמן שראש התינוק יצא והוא כמעט החליק מקצה המיטה ונפל על הרצפה, אך בעלי תפס אותו וקרא לה, האם יש עילה למרות שהנזק לבסוף לא התרחש.?מדובר בסיכון מאד גדול שהיא יצרה וחוסר הערכת מצב נכונה תודה ויום טוב
שלום רב., התרשלות ללא נזק לא מקימה עילת תביעה במקרה זה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה