שלום רב, שאלתי היא כזאת: מיילדת שאמרה לי שיש לי עוד כמה לחיצות עד שהראש ייצא החוצה, ולא נכחה בחדר בזמן שראש התינוק יצא והוא כמעט החליק מקצה המיטה ונפל על הרצפה, אך בעלי תפס אותו וקרא לה, האם יש עילה למרות שהנזק לבסוף לא התרחש.?מדובר בסיכון מאד גדול שהיא יצרה וחוסר הערכת מצב נכונה תודה ויום טוב
שלום רב., התרשלות ללא נזק לא מקימה עילת תביעה במקרה זה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה