שלום רב, עקב לידה מסובכת וחשש חיים היה צורך שרעייתי תעבור כריתת רחם. זה היה כשהיא היתה מורדמת וכעת אנו שוקלים את צעדינו. האם לא היו צריכים לפחות להזהיר אותי קודם בתור בעלה לפני ההליך?
אדם שלום רב..,
יש לבחון התיעוד ולהיווכח האם כריתת הרחם לא הייתה הכרחית באופן מידי עד כדי חוסר יכולת לעדכן לפני ההליך וכך גם האם הטיפול עצמו לפני הכריתה היה תקין.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה