שלום, נכנסתי להיריון ועשיתי את כל הבדיקות הנחוצות, יחד עם אולטרסאונד שבו גילינו (בעלי ואני) שאנחנו בהיריון עם תאומים. מאוד שמחנו והתחלנו להכין את כל חיינו במוקד ישיר לכך שיהיו לנו תאומים. לפני שבוע, הרופא שמהרגע הראשון בדק אותי, גילה שאני עם שלישייה. איך בן אדם עושה רישיון רפואה ולא מבין את זה מהבדיקה הראשונית? מה אני אמורה לעשות עכשיו?
גלית שלום,
בפנייתך חסרים פרטים רבים, לרבות באיזה שבוע גילית לראשונה שמדובר בהריון שלישייה, איזה מידע נמסך לך לגבי המשך ההריון וכו'.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה