בניתוח קיסרי, נגרם לי קרע ברחם שלא טופל כראוי. כתוצאה מכך, אני סובלת מכאבים כרוניים והפרעות הורמונליות. האם ניתן לתבוע פיצויים?
ליאת שלום,
בפנייתך חסרים פרטים רבים מכדי שניתן יהיה להשיב לגופו של עניין.
ככלל, קרע ברחם (בדרגות החמורות יותר) עלול להיות תוצאה של רשלנות רפואית וגם טיפול בניגוד לסטנדרטים המקובלים לאחר שכבר נגרם קרע עשוי אף הוא להצדיק תביעת רשלנות.
לבירור המקרה, יש להוציא את מלוא המסמכים הרפואיים הרלוונטים, לרבות ובפרט תיק הלידה המלא (כולל סרטי מוניטור) ובהמשך יהיה מקום להתייעץ עם מומחה בתחום המתאים.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, בהחלט אי-ביצוע בדיקת סקר גנטי ו/או הפניה לביצועה במהלך ההיריון יכולה להיות במתחם רשלנות רפואית. יחד עם זאת, יש לבדוק מה הבעיה הגנטית והאם בדיקות הסקר הגנטי המוקדמות היו מאבחנות את הממצאים ...
המשך תשובה