אשתי ילדה לפני חצי שנה והיו סיבוכים אחרי הלידה בגלל שהשליה לא יצאה במלואה, הדבר גרם לירידה דרסטית בלחץ הדם והיא היתה מאושפזת בטיפול נמרץ במשך שלושה שבועות, ועכשיו מחכה לה שיקום ארוך. ברצוני לברר לגבי הגשת תביעה על רשלנות רפואית, בתודה
גיא שלום רב., יש לבחון תיק מעקב ההיריון והלידה ולהפנותו לרופא מומחה על מנת לתן תשובה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה