שלום רב לפני שנתיים אשתי עברה בדיקה והתגלה בה ריבוי מי שפיר, זה היה בשבוע 25 והגענו לבית חולים, היא כבר היו לה כאבים שהיא הרגישה כמו צירים. בבית חולים הרופא לא התרשם ושחרר אותנו תוך הפניה למרפאה בהריון בסיכון. לבסוף אחרי שבוע הגענו שוב עם כאבי צירים גדולים והתברר שהתחילה פתיחה. העובר נפטר במהלך הלידה. האם זאת רשלנות?
שלום רב., צר לי לשמוע על המקרה., יש הכרח לבחון מלא התיעוד ממעקב ההיריון על מנת להיווכח האם יש קשר סיבתי בין ההתרשלות המתוארת לבין התוצאה הטרגית.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה