בשבוע 30 הרגשתי לא טוב ולחצים בבטן כל השבוע, לבסוף הגעתי למיון ך שחררו אותי, אחרי יומיים היה לי דימום רציני והובהלתי ללידה מוקדמת. התינוקת בריאה ושלמה וגדלה לאט לאט, אבל אני לא יכולה לשכוח שאם היו בודקים אותי יותר לעומק אולי היה אפשר למנוע את הלידה בסיכון... איך אפשר לבדוק את זה?
נתנאלה שלום רב., אם מצבה של התינוקת תקין אין עילת תביעה שלה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה