במשך כל תקופת ההריון לא נמצאו כל בעיות והוא היה תקין לחלוטין. בסוף היתה לידת חירום בחודש שישי והפג שנולד נפטר כעבור 48 שעות. זה היה בשנת 1995. האם חלה התיישהות על תביעת רשלנות רפואית?
שרית שלום רב,. אם הטענה היא לרשלנות באבחון במהלך ההיריון ו/או לטיפול לא נאות במהלך ההיריון הרי שקיימת התיישנות.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה