שלום רב, לאחרונה ילדתי בניתוח קיסרי, ובדיאבד התגלה שיכולתי ללדת בלידה רגילה. בעקבות לידת הקיסרי בני נולד עם שיתוק מוחי! האם אני יכולה לתבוע את רופא הנשים? המיילדת? מה עושים במצב נוראי שכזה. תודה
נעמה שלום רב, מומלץ לפנות לעורך דין העוסק ברשלנות רפואית. במקרה אותו את מתארת יש לבדוק מודע בוצע ניתוח קיסרי וכן לבדוק האם יש קשר סיבתי בין צורת היילוד לבין העובדה שבנך סובל משיתוק מוחין. את הבדיקות הללו יבצע עורך הדין בעזרת מומחה לגניקולוגיה ומיילדות.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה