שלום עברתי רשלנות רפואית קשה בלידה אני והורי תבענו את בית החולים קפלן קיבלנו פיצויים ובגדול התיק נסגר.. היום אני בת 35 מצבי הנפשי לא הכי טוב אני מרגישה שגם יש החמרה בלעשות דברים בתפקודים שונים... האם יש בכלל סיכוי לתבוע שוב את ביטוח בית החולים הזה על החמרה תפקודית+מצב נפשי ודכאון
זהבה שלום רב., אם התיק סגור בבית משפט אזי לא ניתן לחדשו.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה