שלום, רציתי בבקשה לדעת האם אני יכול להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בלידה, כאשר אני הייתי התינוקת? בעת לידתי איבדתי את ראייתי בשל מצוקה במהלך הלידה והשמתי באינקובטור במינון שגוי של חמצן. לפי בדיקות שערכתי, היה אפשר להציל את ראייתי, ומדובר למעשה ברשלנות הרופאים. אני כעת בת 23. האם אוכל לתבוע? תודה רבה מראש
ניתן לבחון ההתרשלות לכאורה אך ההתיישנות תחול או ב-8-015 או בגיל 25 שאז לא ניתן לתבוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה