תינוק שנולד לאחר שכל הבדיקות היו בסדר נפטר עוד בבית החולים כאשר הרופאים טענו שזה מוות בעריסה. מדובר בלידה ראשונה. עם מי ניתן להתייעץ על מנת לברר האם מדובר בהתרשלות שקרתה בבית החולים?
גל שלום רב., צר לי מאוד לשמוע על הטרגדיה הקשה שארעה לכם. יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי ממהלך ההיריון והלידה ובפרט כל המסמך לגבי הפטירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה