היי, הזרקה של אפידורל במקום לא מדויק וגרימה של נכות לכל החיים ליולדת זה נחשב רשלנות רפואית או שזה סיכון סביר שהיולדת צריכה לקחת בחשבון בטרם הזריקה? יהיה אפשר לתבוע או לא?
הזרקת אפידורל לא אמורה להותיר נכות לכל החיים ובהחלט קיימת סבירות גבוהה מאוד שמדובר ברשלנות רפואית.
מוזמנת לפנות אליי לבחינת המקרה לעומק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה