אשתי ילדה את בתנו לפני כחודש, והיא עדיין שוכבת במיטה, ואינה יכולה לתפקד, בעקבות לידה טראומתית במיוחד בה התינוקת היתה במצוקה, והמיילדת השתמשה בתחילה במלקחיים ואז בואקום. אשתי סובלת מקרע גדול במיוחד, וסובלת כל הזמן מכאבים. היא כמעט ולא יכולה לטפל בילדה. האם אני יכול לתבוע את הרופאים על רשלנות ועל כך שנאלצו להשתמש במכשירים שונים, במקום פשוט לקחת את אשתי לקיסרי?
תומר שלום רב., חשוב מאוד לבחון התיעוד של מהלך הלידה וכן מה היה משקל בתכם במהלך הלידה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה