שלום רב, בלידה הראשונה שלי קבלתי הרדמה אבדוראלית שלא עזרה לי ורק רגל שמאל נרדמה, מאז יש לי כאבי גב ועם הזמן גם כאב ברגל שמאל התברר לאחרונה שיש לי פריצת דיסק, נניח שהסיבה היא מההרדמה האם אפשר להעלות לתביעה??
שלום רב., יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי על מנת להיווכח האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה