קיבלתי זריקת אפידורל שגרמה לי לדימום באיזור של הזריקה ושלושה שבועות אחרי הלידה עדיין יש לי שטפי דם ויש לי המון בעיות מזה. האם נוכל לתבוע?
מרים שלום רב אנא פרטי אילו בעיות נוספות ישנן פרט לשטפי דם וכן מה הרופאים המטפלים סבורים לגבי העניין.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה