לאשתי נגרם נזק בעמוד השדרה במהלך הלידה, כנראה מהאפידורל, כעת היא סובלת מכאבים כל הזמן. האם יש לנו עילה לתביעה?
נדב שלום רב.., האם היא נבדקה ע"י אורתופד ונוירולוג ? אם כן האם שלחו לבדיקות הדמיה ? ומהי אבחנתם ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה