הבן נולד עם שיתוק מוחין חמור עקב בעייה שלא התלתה בהריון, היום הילד בן שנתיים ועדיין לא הגשנו תביעה מה צריך לעשות?
ענת שלום רב., יש הכרח לאסוף כלל התיעוד הרפואי ולפנות למומחה רפואי., לתשומת לבך אם בנך הוא בן שנתיים התיישנות במקרה זה היא עד היותו כבן שבע שכן המדובר בהולדה בעוולה., לכן אם תתגלה עילה יש להגיש התביעה בתוך פרק זמן זה שאם לא כן לא תוכלו להגישה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה