הבן נולד עם שיתוק מוחין חמור עקב בעייה שלא התלתה בהריון, היום הילד בן שנתיים ועדיין לא הגשנו תביעה מה צריך לעשות?
ענת שלום רב., יש הכרח לאסוף כלל התיעוד הרפואי ולפנות למומחה רפואי., לתשומת לבך אם בנך הוא בן שנתיים התיישנות במקרה זה היא עד היותו כבן שבע שכן המדובר בהולדה בעוולה., לכן אם תתגלה עילה יש להגיש התביעה בתוך פרק זמן זה שאם לא כן לא תוכלו להגישה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה