שלום רב, בתי בת השנה וחצי אובחנה עם פריקת ירך מולדת, דיספלזיה. הרופא הופתע ואמר לי שהיו צריכים לגלות את הבעיה ישר אחרי הלידה. עכשיו הבת שלי צריכה ניתוח להשבת מפרק, ואם היו מאבחנים את הבעיה בזמן לא היה צריך ניתוח. האם ניתן להגיש תביעה? כנגד מי? מי היה אמור לזהות את הבעיה?
סימה שלום רב., לפני בחינת תביעה יש להפנות כלל התיעוד הרפואי שייתן מענה לכל השאלות הרפואיות שעולות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה