שלום רב לעורך הדין. שכן שלי מגדל ילד בן 12 אשר סובל משיתוק מוחין. אני לומד משפטים והבנתי שתקופת ההתיישנות בעקבות הרשלנות הרפואית בלידה של הקטין לא חלפה עד שהוא מגיע לגיל 25. א', האם זה נכון. ב', הרופאים של הילד לא ידעו להסביר להורים מדוע הילד סובל משיתוק מוחין. מדובר בפגם אותו הוא סוחב מהלידה. האם ייתכן ומדובר ברשלנות רפואית או שהרופאים יכולים לטעון – סיבה לא ידועה, ובכך לצאת ידי חובתם?
תודה על פנייתך. אתה צודק לגבי ההתיישנות. לגבי הרשלנות אכן כדאי לבדוק זאת עם מומחה רפואי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה