שלום, נכנסתי להיריון בגיל יחסית מאוחר והרופא המטפל שלי מעולם לא דיבר איתי על הסיכונים התלויים בכך. לבסוף התמודדתי עם מצב של לידה שקטה בחודש שמיני וכעת אני שבורה ומרוסקת. אני רוצה לתבוע את הרופא. האם אני יכולה? תודה
עילית שלום,
ראשית, אני מצטער לשמוע.
בפנייתך חסרים פרטים חשובים, כגון: האם נעשה בירור לגורמים אפשריים למות העובר ? האם היו סיבוכים בהריון ?
מכל מקום, לצורך בירור אפשרות לתביעה יש לעיין בכל החומר הרפואי הרלוונטי, הכולל את כל מסמכי מעקב ההריון ותיק רפואי מבית החולים.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה