שלום רב. האם אפשר להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בלידת עכוז כאשר הילד נולד סובל מפיגור שכלי והוא היום בן 23?
לירון שלום רב.,
יש לבחון העניין במהירות שכן בגיל 25 תחול התיישנות. האם בידכם כלל התיעוד הרפואי ממהלך מעקב ההריון והלידה ? דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה