שלום רב. האם אפשר להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בלידת עכוז כאשר הילד נולד סובל מפיגור שכלי והוא היום בן 23?
לירון שלום רב.,
יש לבחון העניין במהירות שכן בגיל 25 תחול התיישנות. האם בידכם כלל התיעוד הרפואי ממהלך מעקב ההריון והלידה ? דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה