אשתי היתה בחדר לידה 18 שעות. בתוכן שלוש שעות היתה מנותקת מהאפידורל למרות שהפצרנו ברופא לשים לב שהתנתקה אבל עד שהרופא הגיע ואישר היא היתה בסבל נוראי שנמשך שלוש שעות. האם ניתן לתבוע על היחס וההתנתקות מהאפידורל?
שלום רב מעבר לסבל הקשה מנשוא המתואר האם נגרם נזק נוסף ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה