שלום וברכה, אני בת 40 אחרי שנים של טיפולי פוריות וביצעתי את כל הבדיקות האפשריות בגלל גילי המאוחר יחסית. בבדיקת שקיפות עורפית הרופאה אמורה היתה לזהות מום חמור אצל העובר אבל הוא לא התגלה, וכך עברו עוד חודשיים עד שעברתי הפלה טבעית בשלב מאוחר. האם בגלל שגיאה בפענוח בדיקה ניתן להגיש תביעה?
הלית שלום רב., ראשית יש לפנות לרופא מומחה שיקבע האם הייתה התרשלות וכך גם יש לכמת הנזק כתוצאה מהתרשלות וזאת ובהתייחס למום החמור המתואר שגילויו יכול שהיה מביא לתוצאה דומה ולמשקל של העיכוב של חודשיים.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה