בלידה השלישית של אשתי שהיתה בניתוח קיסרי כמו הלידות הקודמות חל סיבוך והרחם נפגע. מאוחר יותר הודיעו לנו שבעקבות הפגיעה ברחם לא יהיו לנו עוד ילדים. אני לא בטוח מה קרה בדיוק בניתוח שגרם לפגיעה, איך אפשר לבדוק ולבחון מה היה?
אורי שלום רב., יש צורך לקבל את דו"ח מהלך הניתוח והאשפוז על מנת לבחון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה