שלום רב, לפני כמה חודשים ילדתי את בתי, לאחר הריון תקין וקל ולידה קלה יחסית. כמה שבועות לאחר הלידה בעקבות בדיקה גניקולוגית התגלה כי חלקים מהשיליה נשארו בבטני. נאלצתי לעבור ניתוח להוצאת השיליה שבועות ספורים לאחר לידה. האם יש מקום לתבוע את בית החולים על עוגמת הנפש? אשמח לתשובה, מירית.
מירית שלום רב.,
מה מצבך כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה