שבוע לאחר שילדתי בקיסרי, התברר בביקורת שנכחה בגופי תחבושת ממהלך הניתוח. התחבושת הספיקה להזדהם וייתכן שאצטרך לעבור ניתוח נוסף. כרגע מטופלת באנטיביוטיקה חזקה. שאלתי בתוך כמה זמן ניתן להגיש תביעה נגד בית החולים?
גבריאלה שלום רב., ההתיישנות במקרה זה הנה 7 שנים.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה