שלום מדובר על בן אחותי, שנולד חודש לפני הזמן בלידה קשה. הכניסו אותו באינקובטור וכנראה נגרמה פגיעה בראייה שלו לטווח הרחוק בגלל מינון של החמצן שהזרימו לתוך האינקובטור. מי אשם? מחלקת יולדות? הרופא הספציפי שטעה במינון? בית החולים?
רענן שלום רב., יש הכרח להוציא את כלל התיק החל ממעקב ההיריון וכלה באבחון הרפואי של הילד כיום להעבירו למומחה רפואי והוא יחווה דעתו האם הייתה התרשלות שהביאה לנזק ואם כן אזי מי הוא הגורם הרשלן.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה