שלום רב, ילדתי בבית החולים איכילוב בתל אביב. הגעתי לחדר הלידה בשעה 15:00 והייתי שם עם בעלי במשך כ-10 שעות. הייתי יכולה ללדת כבר ב-22:00 (פתיחה מלאה, צוואר מחוק, גוף מוכן ללידה) אבל בגלל שבדיוק התחלפה המשמרת של האחיות בחדר הלידה נאלצתי להמתין שעתיים נוספות. הכאבים היו בלתי נסבלים וכמעט נגרם נזק של ממש לעובר. כמו כן, כתוצאה מהעיכוב הנוסף הלידה קצת הסתבכה ועשו לי תפרים משמעותיים. דיברתי עם אחד המיילדות והיא אמרה לי שאם היו מיילדים אותי שעתיים קודם לכן אז הכל היה הולך חלק. את מי אפשר לתבוע ואיפה מתלוננים?
שלום רב., יש לבחון בחינה מעמיקה יותר האם יש אכן קשר בין העיכוב לתפרים ? מי קבע זאת פרט למיילדת ? כדאי להיוועץ עם רופא לעניין זה.,
דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה