שלום רב, עשיתי טיפולי הפריה במשך הרבה שנים, ולבסוף נקלטתי בגיל 41. בהתחלה פספסו שמדובר בתאומים, וגילו רק בחודש השלישי. ההריון היה קשה ובסוף אחד התאומים לא התפתח כמו שצריך ואיים על התאום השני, בסוף ילדתי בסוף חודש שביעי עקב מצוקת העובר. האם כל הבעיות היו נמנעות אם היו מגלים שמדובר בהריון מרובה עוברים כבר בהתחלה?
שלום רב., יש לבחון כלל התיעוד הרפואי כולל תיק ממעקב ההיריון מתחילתו סיכום הלידה והאשפוז וכן תיעוד באשר לבנך התאום שנולד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה