כשבתי הגיעה לגיל חמש נתפס לה הצוואר באופן חמור. אחרי חודשים של בדיקות, אשפוזים וצילומים התגלה חיבור בחוליות הצוואר העליונות (c1 ו-c2) ואובחן טורטיקוליס קבוע. אחרי בדיקות נוספות נקבע כי הדבר קרה בעקבות הלידה. הילדה שלי עכשיו כבר בת 17, וכל חייה הייתה צריכה לעבור טיפולים לצוואר ועד היום יש לה מוגבלות בתנועה (40% לכל צד). האם יש עילה לתביעה?
שלומית שלום רב., האם הרופאים אישרו במסמך כתוב שזה נגרם כתוצאה מהליך הלידה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה