שלום רב. אשתי עברה לידה קשה לפני שלושה חודשים כשהתינוק היה במצוקה ונולד בלידת מלקחיים. בינתיים הוא בבית אך הראש שלו עדיין מעוות וגם יש לו הרבה כתמים. איך אני יכול לדעת שלא היתה התרשלות בלידה? תודה,
דביר שלום רב., יש הכרח לבחון התיק הרפואי על מנת לתת תשובה לשאלתך.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, בהחלט אי-ביצוע בדיקת סקר גנטי ו/או הפניה לביצועה במהלך ההיריון יכולה להיות במתחם רשלנות רפואית. יחד עם זאת, יש לבדוק מה הבעיה הגנטית והאם בדיקות הסקר הגנטי המוקדמות היו מאבחנות את הממצאים ...
המשך תשובה