בעקבות הלידה הראשונה, של תינוקת במשקל 4.443 קילו, נגרמו נזקים לא הפיכים ליולדת באגן הירכיים. התינוקת בריאה ושלמה. ייתכן שאם המשקל היה ידוע מראש אז הנזק לא היה נגרם, אבל ההערכות לא הצביעו על משקל כזה גבוה. מה כדאי לעשות מבחינת תביעה על רשלנות?
איה שלום רב., התיעוד נדרש לבחינה עלך מנת לתן תשובה וכך גם פרטים נוספים ונרחבים יותר בעל לרקע הרפואי של היולדת ומהלך הלידה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה