בזמן הלידה אשתי ביקשה לקבל אפידוראל. המרדים שהגיע התברר בדיעבד כמתמחה. בזמן החדרת הקטטר לעמוד השדרה הוא לא היה בטוח בעצמו ופתאום הוא אומר "אופס, זה מאוד לא טוב". הסתבר שהוא חדר עם המזרק לחלל הספינאלי. כתוצאה אשתי הייתה בכאבים איומים במשך כמה ימים ולא יכלה לזוז, לטפל בתינוק או להניק עד שעברה בבית החולים ניתוח מתקן (blood patch), עד היום יש לה בעיה בהנקה כתוצאה.
יש הכרח שמומחה בתחום ההרדמה ו/או נוירולוג יבחנו התיעוד ויתנו חוו"ד האם קיימת התרשלות ומהו הנזק שנותר בגינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה