שלום רב. יש לי בת אשר סובלת מתסמונת דאון. לאחרונה גיליתי כי יכול מאד להיות שמדובר ברשלנות בהריון. הלכתי לבית החולים וביקשתי את המסמכים (בית חולים במזרח ירושלים). בית החולים מסר לי מסמכים אבל יש הרגשה קשה של זיוף בתעודות. כמו כן, לא הכל נמסר. איך מתמודדים עם זה והאם כדאי לקבל ייעוץ משפטי?
מסירת תיעוד חלקי פועל במקרים מסומים לחובת המוסד הרפואי דבר שמוגדר כ"נזק ראייתי". בהחלט יש מקום לבחון העניין ולקבל ייעוץ משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה