שלום רב. יש לי בת אשר סובלת מתסמונת דאון. לאחרונה גיליתי כי יכול מאד להיות שמדובר ברשלנות בהריון. הלכתי לבית החולים וביקשתי את המסמכים (בית חולים במזרח ירושלים). בית החולים מסר לי מסמכים אבל יש הרגשה קשה של זיוף בתעודות. כמו כן, לא הכל נמסר. איך מתמודדים עם זה והאם כדאי לקבל ייעוץ משפטי?
מסירת תיעוד חלקי פועל במקרים מסומים לחובת המוסד הרפואי דבר שמוגדר כ"נזק ראייתי". בהחלט יש מקום לבחון העניין ולקבל ייעוץ משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה