הייתי בהריון בסיכון גבוה ובחודש האחרון חוברתי למוניטור באופן קבוע, בסוף הסתבר שהיה כשל טכני במוניטור והיה צורך לבצע לידת חירום, כיצד ניתן לתבוע על הנזק הנפשי?
מירב שלום רב., האם פרט לנזק הנפשי נגרם נזק פיזי ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה