שלום, רציתי ללדת בלידה ביתית בעזרת דולה. אך התינוקת היתה במצוקה והובהלתי לבי"ח לניתוח דחוף. עדיין לא ברור אם נגרם נזק לתינוקת ומה בדיוק הנזק. האם תביעה על רשלנות כדאית במקרה שלי? תודה,
ליאת שלום רב., יש הכרח לבחון כלל התיעוד הרפואי ולבחון האם הניתוח לא היה נדרש לו היית מלכתחילה בבית החולים בהליך של לידה רגילה וכמו כן לבחון מהו הנזק שנגרם.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה