אם יש תביעה כנגד רופא העובד בבית חולים(בלבד),והתביעה היא :1.כנגד הרופא עצמו. 2.כנגד המרכז הרפואי בו עובד. 3.כנגד שרותי בריאות כללית. אם ייפסקו פיצויים לתובע,האם הרופא ישלם מכיסו הפרטי,או שהמערכת (בית החולים ושרותי הבריאות) משלמים? תודה.
דינה שלום רב.,
המענה תלוי בעילת התביעה כנגד הרופא עצמו וכנגד הגורם הרפואי מטעמו פעל. וכך גם אם לרופא עצמו יש ביטוח אחריות מקצועית תקף במידה שהעילה היא אישית כנגדו ואינו שלובה בעילה כנגד הגורם הרפואי כאמור, אזי ביטוח זה אמור לכסות הפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה