אחותי הגיעה ללדת בבי"ח, ועקב טעות של המרדים האפידורל הוזרק בצורה לא טובה וגרם לה לכאבים עזים שנמשכים עדיין, לאחר 3 שבועות. זו עילה לתביעה?
יש הכרח להמתין ולבדוק האם נוצר נזק קבוע ובמקרה זה ניתן יהיה להפנות לחוו"ד רפואית שתקבע קשר סיבתי בין הפעולה הרשלנית לכאורה לבין הנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה