קיבלתי תרופה למחלה כרונית בזמן ההריון בלי שיידעו אותי שזה יכול לסכן את העובר, ואחרי הלידה התגלה שבני סובל מבעיות בעיניים ושכנראה הוא נפגע בזמן שלקחתי את התרופה. אפשר להוכיח הנחה כזאת ולתבוע על הנזק?
שוש שלום רב., רק מומחה רפואי יכול לבחון הקשר הסיבתי הנטען.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה