במהלך הלידה של בני לפני כארבעה חודשים, הייתי מחוברת למוניטור במשך שעות . המוניטור הראה האטות בדופק , המיילדות והרופא התורן החליטו להמשיך בלידה וגינלית רגילה. רק לאחר שחלפה שעה והמצב החמיר, הובהלתי לניתוח קיסרי חירום. התינוק נזקק להחייאה ולטיפול ביחידה לטיפול נמרץ יילודים. האם העובדה שהצוות הרפואי התעלם מהסימנים במוניטור מהווה עילה לתביעת רשלנות רפואית?

שלום ענבר, לעיתים מתקיימת רשלנות רפואית אולם לא נגרם נזק ואז אין עילת תביעה ברשלנות רפואית. המידע שמסרת לא כולל נזק לתינוק ואני מקווה שאכן כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה