בחודש הקודם אחותי ילדה בחודש שביעי תאומות אחרי שכל ההריון היה בסיכון. בגלל שלא פענחו בזמן את המצוקה של הבכורה היה צורך בניתוח חירום אשר גרם נזק פיזי. השאלה האם הרופא המיילד החליט כמו שצריך או שהיתה רשלנות? תודה
אדם שלום רב., יש צורך בפרטים נוספים כדי לבחון הפנייה לרופא מומחה ולשם כך יש לאסוף את כלל התיעוד הרפואי לתקופת ההיריון כולל מקופ"ח /טיפת החלב/בית החולים/ מרפאה להריון בסיכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה