שלום רב, לפני כשלוש שנים הגעתי לבית החולים עם צירים תכופים לאחר הריון בריא ותקין. לאחר כשעתיים מהגעתי התחלתי להרגיש כי הדופק של התינוק יורד בהדרגה, כשקראתי לאחות היא הרגיעה אותי ואמרה שזה נורמלי בשלב זה. לאחר כעשרים דקות נשמעה אות מצוקה והדופק הפסיק לחלוטין, באותו רגע באו שני רופאים ואחיות ולחצו על בטני והוציאו את בני אם וואקום. נגרמו לי קרעים איומים ואני עכשיו סובלת בהריון השני מאוד ועקב המקרה עלי לעבור ניתוח קיסרי. האם יש לי עילה לתביעת רשלנות רפואית?
שלומית שלום רב.,
על מנת לתן מענה יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי ממהלך הלידה וכך גם תיעוד המצביע על הנזק שנגרם לך והאם נותרה מגבלה קבועה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה