אני שנתיים אחרי לידה בניתוח קיסרי. אני סובלת מכאבים באזור הניתוח, והצלקת שנשארה ממנו גדולה, כהה ובולטת. אני לא חושבת שהיתה צריכה להישאר צלקת כל כך משמעותית. האם אפשר לבדוק את העניין?
ימית שלום רב יש לבחון את סיכום הניתוח על מנת להיווכח מדוע נותרה צלקת חריגה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה