שלום רציתי לדעת האם יש מקום להגיש תביעה נגד בית החולים עקב לידה שבמהלכה נולד התינוק עם פרע כתף ועם נזק שלא ניתן לתקן? במהלל בדיקות ההריון לא מצאו שום בעיה, הילד נולד במשקל תקין ולכאורה לא היתה סיבה שייווצר פרע בכתף. יש עילה לתבוע?
יוחאי יש לבחון את תיק הלידה כולל קבלת נתון לגבי המשקל.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה