שלום רב הבת שלי עברה לידה קשה בבית החולים הלל יפה, אשר לאחריה סבלה מאוד מכאבים בגב. בדיקת אורתופד גילתה נזק בעמוד השדרה. עכשיו מחים לעשות בדיקה נוירולוגית. יש עילה לתבוע את הרופאים? תודה
מתי שלום רב.,
יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי ולהיווכח מהי טענת ההתרשלות אם קיימת במקרה זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה