שלום נולדתי פג במהלך שהייה באינקובטור הוריי הגיעו לביקור ואבי ראה את רגל שמאל שלי כולה כחולה (נמק ברגל) קרא מייד לרופא בעקבות זה יש לי שלושה אצבעות ברגל שמאל שהן לא ניראות רגילות.שלושה האצבעות מעוותות מאוד וכמו כן פיטריה מתחת לציפורן של האגודל האם אפשר לתבוע על כך מישהו או משהו? זה אכן כן מאוד מפריע לי מהסביבה לא הולך עם כפכפים או ללא גרביים וכ'
יניב שלום רב., בן כמה הנך כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה