ברצוני לתבוע רופא שליווה את אחותי בהיריון IVF בצורה ממש רשלנית לא בדק שהיא עוקבת אחרי ההוראות שלו ושהיא מזריקה את הדברים שהייתה צריכה, הדבר הוביל לבזבוז כספים וכמובן כאב לב של אחותי במשך שנים. מה ניתן לעשות מבחינת התביעה האם צריך לשכור שירותיו של בלש פרטי?
חסרים המון פרטים, מומלץ לפנות לעורך דין על מנת שזה יספק לך הכוונה ראשונית לעניין סיכויי התביעה והמידע הנדרש לצורך השלמת התמונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה